Verzekeraar

Veelgestelde vragen

We hebben de veelgestelde vragen voor u op een rijtje gezet.

Waar kan ik meer informatie vinden over de dienstverlening?

Klik hier om meer te lezen over de dienstverlening voor verzekeraars.

Welke schade kan ik indienen?

Een verzekeraar kan directe en indirecte schade bij SODA indienen. De indirecte schade betreft de onderzoekskosten bij aangetoonde fraude. SODA neemt fraude- en regreszaken in behandeling.

 

Doet SODA fraudeonderzoek?

Het fraudeonderzoek vindt plaats bij de verzekeraar. SODA wordt op de hoogte gesteld van de oorsprong van de vordering en start het verhaal van de schade op grond van de lastgeving.

Hoe kan ik een dossier aanmelden?

Heeft u een overeenkomst met SODA? Dan kunt u via een beveiligde verbinding een zaak bij ons indienen. Wij werken momenteel aan de ontwikkeling van een klantenportal. Hierin kunt u straks alle zaken aanmelden en beheren. 

 

Moet ik aangemeld zijn bij het verbond van verzekeraars?

Voor een overeenkomst tussen SODA en een verzekeraar is een lidmaatschap bij het Verbond van Verzekeraars niet noodzakelijk. Wij ondersteunen alle verzekeringsmaatschappijen en bieden ook de mogelijkheid tot een samenwerking met volmacht.

Contact

Staat uw vraag er niet tussen dan kunt u contact met ons opnemen. Klik hiervoor op de onderstaande button.

Beperkte bereikbaarheid

I.v.m. de feestdagen zijn wij van 23 december t/m 1 januari gesloten. Vanaf 2 januari staan wij weer voor u klaar.

You have Successfully Subscribed!