Klacht melden SODA

Het kan voorkomen dat zaken anders verlopen dan u had verwacht. Wij horen dat graag van u. Samen met u zorgen we dan voor een oplossing.

Het indienen en afhandelen van de klacht is altijd kosteloos.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Vul het contactformulier in of stuur uw klacht per post naar:

SODA
t.a.v. Klachtbehandelaar
Postbus 2755
3800GJ Amersfoort

Wanneer kunt u antwoord verwachten

SODA neemt binnen 10 dagen contact met u op.

Behandeling van uw klacht

Na ontvangst van uw klacht zal de klachtbehandelaar de klacht onderzoeken. Deze zal hoor- en wederhoor plegen.

De klacht wordt schriftelijk afgedaan. Zodra de klacht is afgehandeld ontvangen betrokken partijen u hiervan bericht per mail of per post.

Niet tevreden met het antwoord

In dat geval kunt u naar www.daad.nu. Stichting Daad is als toezichthouder aangesteld en heeft een onafhankelijke klachtencommissie. Op de site kunt u gebruik maken van het online klachtenformulier.