Klacht

Wij staan voor kwaliteit en tevredenheid. Heeft u een klacht of bent u ergens ontevreden over? Dan vernemen wij dit graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Stuur uw klacht per post naar:

SODA
t.a.v. Klachtbehandelaar
Postbus 2755
3800GJ Amersfoort

Of klik op de onderstaande button voor ons online klachtenformulier.

 

Behandeling van uw klacht

Na ontvangst van uw klacht nemen wij binnen 10 werkdagen contact met u op. De klachtbehandelaar gaat de klacht onderzoeken. Deze zal hoor- en wederhoor plegen.

De klacht wordt schriftelijk beantwoord. Zodra de klacht is afgehandeld ontvangen betrokken partijen hiervan bericht per mail of per post.

Niet tevreden met het antwoord?

In dat geval kunt u naar www.daad.nu. Stichting Daad is als toezichthouder aangesteld en heeft een onafhankelijke klachtencommissie. Op de site kunt u gebruik maken van het online klachtenformulier.